1997, Fengyang. Yankesici Xiao Wu, arkadaşları gibi kendini sokaklardan kurtarmayı başaramayınca dertleriyle baş başa kalır. Bir polis peşine düşer, Mei Mei ile olan ilişkisi de yerinde saymaktadır. Artık geleceğini düşünme vaktinin geldiğini fark eder.