Kişisel ve ortak anıları iç içe geçiren Kleber Mendonça Filho, memleketine hem eğlenceli hem de duygusal bir şiir yazıyor. İkonik bir şehrin sarsılmayan ruhunu seyirciye aktaran bu yaratıcı film, şehir efsanelerine ve Gizli Ajan filmine ilham veren karizmatik figürlere yeniden hayat veriyor.