Eşi öldüğünden beri Oregon’un yabani doğasında yalnız yaşayıp mantar toplayan bir adam, çok sevdiği domuzunu bulmak için Portland’daki geçmişine dönmek zorunda kalır.
Michael Sarnosk imzalı bu dokunaklı gerilim filminde Nicolas Cage, yas ve kayıpla mücadele eden bir adam rolünde akıllardan çıkmayacak bir performans sergiliyor. İntikam hikayesi klişelerini yalın bir biçimde tersine çeviren Domuz, kabullenme ve değişime dair duygu dolu bir anlatı kuruyor.