Pina
Wim Wenders, 2009 yılında ölen efsanevi koreograf Pina Bausch’a ve Tanztheater Wuppertal topluluğu ile gerçekleştirdiği çığır açan, yaratıcı çalışmalara saygı duruşunda bulunuyor. Uzun süredir topluluğun üyesi olan dansçılar, Wuppertal şehrine yayılarak klasik eserleri yeniden canlandırıyor.