Beni Adınla Çağır ile tanıdığımız İtalyan kurgucu Walter Fasano’nun yönetmen koltuğunda oturduğu, alışılmadık bir belgesel. Savaş sonrasında İtalyan sanatının simgelerinden biri olan Pino Pascali’nin portresi, Suzanne Vega, Alma Jodorowsky ve Michele Riondino gibi isimler tarafından aktarılıyor.