Pirates
Yeni binyılın şafağında üç yakın arkadaş olan ve DJ’lik yapan Cappo, Kidda ve Two Tonne, 2000 yılına havalı bir şekilde girmek ister. Ne olursa olsun, Güney Londra’daki bir partiye gitmeye karar verirler.