Pirosmani
Pirosmani’nin vatandaşı Giorgi Shengelaya’nın çektiği film; hayatındaki çalışmaları çoğunlukla az temsil edilen, kendini gündelik hayatları resmetmeye adamış olan ressamın saf ve sempatik bir portresi. Anlamlı bir şekilde yumuşak renkler ve zarif sinematografiye sahip bir film.