Senarist ve yönetmen Carmen Emmi, 1990’larda New York’ta geçen bu filmde takıntı ve güç meselelerine eğiliyor. William Friedkin’in kült Cruising filmine göz kırpan Plainclothes, karıncalı video kayıtlarında yasak arzuları arıyor.