Tutarsız bir senaryo. Karman çorman set tasarımları. Oyuncak uçan daireler. Aynı sahnede ışığın hem öğle vakti hem de gece yarısı izlenimi verdiği bir devamlılık faciası. Vampirlerin vampir olduklarını unuttukları bir film. 1 Nisan planınız hazır: Tüm zamanların “en kötü” filmini izleyin.