Ruben Östlund’un üçüncü uzun metrajlı filmi, onun imzası haline gelen o kusursuz, etkili görsel hikaye anlatımının örneklerinden biri. İsveç’teki ırk ve sınıf temelli gerilimleri inceleyen film, toplumsal güç dinamiklerine dair keskin gözlemlerle dolu.