Playback
Askeri rejimin sona erdiği Arjantin’de bahar beklendiği kadar kalıcı olmaz. Drag queen ve trans kadınlardan oluşan bir grubun hayatta kalan son üyesi olan La Delpi, bir bodrum katında yaptıkları gösterilerin hayatlarındaki yerini ve AIDS ve polis şiddetine karşı mücadelelerindeki rolünü anlatır.
Agustina Comedi’nin 1980’lerde Arjantin’deki kuir dünyasını odağa alan ödüllü kısa filminde direnişin gücü ekrandan taşıyor. Eski videolardan görüntüler, dönemin divalarının isyankar ruhunu gözler önüne sererken, melankolik anlatılar dostluğun hiç eksilmeyen gücüne şahitlik ediyor.