Jacques Tati bu iddialı başyapıtında toplum eleştirisinin dozunu ustalıkla artırıyor. Üç yılda kurulan ve Tativille olarak bilinen seti camdan ve betondan bir Paris manzarası sunarken, can sıkıntısı ve kaos, modern hayatın kendine has senfonisiyle iç içe geçiyor.