Plaza
Anıl Gelberi ilk uzun metrajlı filminde, modern hayatın güvencesizliğini, beklentiler ve eylemsizlik arasında asılı kalan bir tür yerçekimsizlik hali olarak resmediyor. Sürüklenen başkahraman üzerinden, gelecek gelemediğinde hayallerin yarattığı ağırlık ve yankılar üzerine düşünüyor.