Bella, ünlü bir porno yıldızı olma hayaliyle İsveç’ten Los Angeles’a gelir. Hırsları sebebiyle tehlikeli sulara açılmaya başlayan Bella sektörün karanlık taraflarıyla yüzleştikçe, hayalleri ile gerçekler arasındaki uçurum giderek açılır.
Ninja Thyberg imzalı Haz, ilk oyunculuk denemesinde yıldızı parlayan Sofia Kappel’in etkileyici performansıyla güçleniyor. Porno sektöründe öznelik, hırs ve rıza kavramlarını cesur bir şekilde irdelerken, seks işçiliğine dair köhne fikirleri de yıkmaya çalışan tavizsiz ve gerçekçi bir çıkış filmi.