Salim, Veysel ve Şenol babalarını kaybetmiş üç kardeştir. Salim ve Veysel çobanlık yaparken, Salim’in zoruyla okulu bırakan Şenol yatalak annelerine bakıp ev işleriyle ilgilenir. Salim’in evlilik hayalleri, kardeşler arasında son bir büyük çatışmaya sebep olur.
Mevlüt Taşçı’nın gerilimli çıkış filminde kardeşlik bağları ataerkinin mirasıyla sınanıyor. Taşrada erkekliğin sarsıcı bir portresini çizerken, baskının kuşaktan kuşağa nasıl aktarıldığını gösteren Aga, kardeşliği bastırılmış duygular ve sessiz isyanlarla dolu bir savaş alanına çeviriyor.