Los Angeles’ta kendilerine Eski Başkanlar diyen bir banka soygunu çetesi; Reagan, Carter, Nixon ve Johnson maskeleri takarak suç işler. FBI çete üyelerinin sörfçü olduğunu düşünmektedir. Genç ajan Johnny Utah, çetenin arasına karışarak bilgi toplamaya gönderilir.