Polizei
Türkiye’den Almanya’ya göçen Ali Ekber, Almanya’daki hayatını bir tiyatroda çöpçülük yaparak idame ettirmektedir. Âşık olduğu güzel garson Babett’e kendisini polis olarak tanıtan Ali Ekber, hislerine karşılık bulabilmek için bu oyunu sürdürmeye karar verir.
Hiciv ile toplumsal gerçekçiliği ustalıkla harmanlayan Şerif Gören imzalı bu sıradışı komedi, Almanya’daki göçmenlerin kimlik bunalımı üzerine düşünüyor. Kemal Sunal’ın olağanüstü performansıyla, hayaller ile göçmenliğin bitmek bilmez mücadeleleri arasındaki gerilime dair incelikli bir film.