Politeknik Okulu’ndan birkaç kadın mühendislik öğrencisinin dengesiz bir kadın düşmanı tarafından öldürüldüğü 1989 Montreal Massacre uyarlaması. Film bize bu özel günü Valérie ve Jean-François isimli iki öğrencinin gözünden anlatıyor.