Geçmiş ve bugün, et ve kül, azamet ve kırılganlık. Gianfranco Rosi’nin Venedik’ten ödülle dönen belgeseli, bu karşıtlıklar üzerine kurulu büyüleyici bir inceleme. Kemik beyazını ve kadifemsi siyahı bir araya getiren görselliğiyle hayatın temel geometrisinin izlerini aktif bir yanardağda arıyor.