Isabelle Adjani ve Sam Neill, Polonyalı hayalci Andrzej Żuławski’nin bir evliliğin yıkılmasını psikolojik korku öğesiyle kanlı bir şekilde ifade ettiği bu efsanevi kült filminde kavga için hazırlanıyor. Bu filmdeki işiyle Adjani, hem Cannes’da hem de César’da En İyi Oyuncu Ödülü’nün sahibi oldu.