55 yaşındaki Mario bir morgda otopsi raporu yazarak çalışmaktadır. 1973’ün ortalarında Pinochet’nin Şili’deki askeri darbesi sırasında bedenler morga yığılırken o bir kabare dansçısı olan ve gizemli bir şekilde kaybolan komşusu Nancy hakkında hayaller kurmaktadır. Mario ümitsiz bir arayışa koyulur.
Ünlü Şilili yönetmen Pablo Larraín, hem Tony Manero hem de No filmlerinde yer verdiği faşizm incelemesine bir kez daha dönüyor. Siyasi bir kabusu gözler önüne seren Post Mortem, hastalıklı bir toplumu büyüleyici bir şekilde irdeleyen keskin bir alegori.