Predators
Televizyonda olay yaratan ve pek çok benzer programa ilham veren To Catch a Predator milyonlarca izleyicisini, adaleti bir gösteriye dönüştürerek büyüledi. Kamu hizmetini eğlenceye dönüştürmenin tehlikelerini irdeleyen David Osit’in çarpıcı belgeseli, etik bir sorgulamaya girişiyor.