Genç LGBTQ+ topluluğu ile madencilerin beklenmedik ittifakından doğan neşeli ve esprili bir politik komedi. Thatcher iktidarında yaşanan gerçek bir olaydan ilham alan Matthew Warchus imzalı bu iyimser film, bir dava etrafında birleşmenin coşkusunu yansıtıyor.