Film çekmek için çılgın bir hayal gücünün yeterli olduğunu gösteren Shane Carruth’un garip, düşük bütçeli ve dudak uçuklatan ilk filmini göz ardı etmek imkansız. Ters giden bir zaman yolculuğunu anlatan ve 2004 Sundance’te büyük ödülü kazanan filme dair bugün bile internette teoriler üretiliyor.