Korku filmlerinin efsane yönetmeni John Carpenter imzalı Karanlıklar Prensi, hem korkutucu hem de komik olmayı başarıyor. “Kıyamet” üçlemesinin ikinci halkasını oluşturan bu düşük bütçeli 80’ler filminde fizik ve teoloji iç içe geçiyor. Alice Cooper da ufak bir rolle karşımıza çıkıyor.