Bir iblis tarafından lanetlenen Prens Ashitaka evini terk etmek zorunda kalır. Bu lanetten kurtulmanın yollarını arayan Ashitaka, kendisini hayvanlar, tanrılar ve insanlar arasında artan gerilimlerin yıkıcı bir savaşa doğru evrilmeye başladığı Demir Şehir’de bulur.