Los Angeles’ta birbirine karışan hikayelerde gizemli bir bavul; iki kiralık katilin, şanssız bir boksörün, kötü şöhretli bir gangsterin karısının ve hırsız bir çiftin hayatlarını kesiştiriyor.
Bir filmden daha ötesi, bu bir jenerasyon tanımlayan fenomendir: tekrar tekrar izlenip, diyalogları ezbere bilmekten keyif alınan filmlerden biridir. Belki tüm zamanların en iyi filmleri arasına girebilir ve kimse Vincent Vega & Mia Wallace’ı en ikonik dans çiftlerinden biri yaptığını inkâr edemez.