Matt Damon, Dennis Hopper ve Andrew Scott’tan önce Alain Delon vardı: Patricia Highsmith’in yetenekli Tom Ripley karakterini canlandıran ilk oyuncu. İtalya’nın güneşli sokaklarında cinayet ve aldatmacalarla dolu bir yolculuğa çıkmaya hazır olun.