Purple Sea
Amel Alzakout, Suriye’den kaçış yolu bulmaya çalışırken, alabora olan teknede GoPro kamerası ile bir trajediye şahit oluyor. Göçmen krizine birinci elden bir tanıklık sunan Purple Sea, yakıcı bir konuyla şiirsel bir anlatım arasındaki tezatlıkların ürünü.