New York’ta yaşayan internet kumarcısı Jack, San Franciscolu cam girl Scarlet’i takıntı haline getirir. Jack, yağmurlu bir günde Scarlet’i Chinatown’da görünce fantezi gerçeğe dönüşür ve Jack’in takıntısı çığırından çıkar.
Dijital çağda takıntıya dair taşlamalı bir hikaye olan PVT Chat’in başrolünde Uncut Gems ile keşfedilen Julia Fox yer alıyor. New York sanat camiasının klas fakat yabancılaştırıcı ortamında geçen bu noir havasındaki seks komedisi, gerçek ile fantezi arasındaki tekinsiz sınırları irdeliyor.