Hiçliğin ortasındaki bir otobüs kazasının ardından Lupa, en yakın köye yürüyerek gitmeye kararlı olan başka bir yolcu olan Alban’ı takip etmeye karar verir. Tarlalardan ve nehirlerden geçerek, garip bir ormanda yavaş yavaş rotalarından saparlar.