São Paulolu bir grup arkadaş uzak bir sahile gider. Yeni yılı kutlamayı beklerken, müzik ve dostluğun yardımıyla kendileri için güvenli ve hoş bir ortam inşa ederler. Birbirlerine, kendi bedenlerine, cinselliklerine ve anılarına özen göstererek özgürlüğün tadını çıkarırlar.
Cris Lyra’nın içten bakışı, bu kolektif kısa filmde günümüz Brezilyasında cinsel kimlik ve siyaset hakkında konuşan bir grup arkadaşın ses ve bedenlerini dikkatle kayda alıyor. Topluluk hissinin hüküm sürdüğü bu Barbara Hammer tarzındaki film, lezbiyen sinemaya dokunaklı bir örnek teşkil ediyor.