Queer
1950. Meksiko’da yaşayan Amerikalı William Lee, görüştüğü birkaç Amerikalı dışında günlerini neredeyse tamamen yalnız geçirir. Şehre yeni gelen eski asker Eugene Allerton’la tanıştığında, hayatında ilk defa biriyle derin bir bağ kurma şansı olabileceğini fark eder.
Luca Guadagnino’nun William Burroughs’un meşhur romanından uyarladığı bu cüretkar film, Daniel Craig’in olağanüstü performansıyla akıllara kazınıyor. Tüm acısı ve hazlarıyla tutku dolu bir sevdayı resmeden Queer, aşkın peşinden gitmedik yer bırakmıyor.