1940’larda Bronx’ta yaşayan orta sıklet boksör Jake LaMotta, dişini tırnağına takarak şampiyonluğa ulaşır. Ama onu zirveye taşıyan öfke ve şiddet evliliği ve menajeri de olan kardeşi Joey ile ilişkisi de dahil ring dışındaki her şeyi mahveder.
De Niro ve Scorsese, Taksi Şoförü filminin senaristi Paul Schrader ile bir araya gelerek muhteşem işbirliklerinden birine daha imza atıyor. Boksör Jake LaMotta’nın hayatını anlatan Kızgın Boğa, erkekliğin kendini yok etme dürtüsünü derinlemesine inceliyor.