Demiryolu işçilerinin zorlaşan çalışma koşullarına karşı liderleri Hasan önderliğinde greve başlar. İşverenler, grevi durdurmak için şiddete ve karalama kampanyasına başvururlar. Zorluklara rağmen işçiler birliklerini bozmamaya çalışacaktır.