Çiftlikleri birbirine komşu olan ve nesillerdir ödüllü koyunlar yetiştiren Gummi ve Kiddi, 40 yıldır küs olan iki kardeştir. Kiddi’nin koyunları bulaşıcı bir hastalık yüzünden telef olmaya başlayınca, iki inatçı ihtiyar, koyunlarını kurtarmak için işbirliği yapmayı göze alır.