Bir toplumun alt basamağındaki insanlara ve hayvanlara bakışından neler öğrenebiliriz? Fare Filmi, Baltimore’da kentsel felaketlere yol açan hataları kahverengi Norveç fareleri aracılığıyla ele alıyor. İnsanlara göre pis ve zararlı olan bu canlılar deneysel sinema için ideal bir özneye dönüşüyor.