12 yaşındaki James Gillespie, Glasgow’da toplu konutlarda yaşar. 1973 yılında, şehirdeki çöpçülerin greve gittiği bir dönemde, James’in arkadaşı bir kanala düşerek boğulur. Şehirde çöpler birikip her yanı sıçanlar bastıkça, James de giderek kendi içine çekilir.
Lynne Ramsay’in izlenimci bir estetiğe sahip olağanüstü çıkış filmi, yönetmenin kendine has şiirsel ve toplumcu gerçekçi sinemasının süzgecinden geçmiş, içe işleyen bir büyüme hikayesi. Bir çocuğun gözünden, güzelliği ve acısıyla, 1970’lerin kasvetini taşıyan bir Glasgow tablosu.