Raziye
Ali, kendini topluma adamış, toplumsal olana inanan, bireysel olanı küçümseyen bir gençtir. Politik nedenlerden dolayı bir süre gözlerden uzak kalmak için bir kıyı yöresinde yaşayan dayısının evine gelen Ali, dayısının üvey kızı Vedia ile tanışır ve ona âşık olur.