Recce
Bir film çekiminin perde arkasına uzanan Recce, farklı dünyaların birbirine temas edişini ustalıkla resmediyor. Film çekenler ile filme çektikleri özneler arasındaki sınıf farkları, incelikli jestler ve sessizliklerle ekrana yansıyor.