Recep İvedik 4
Recep, her gün top oynadığı arsanın bir inşaat firması tarafından alındığını ve oraya bina yapılacağını öğrendiğinde küplere biner. Recep, inşaat firmasından arsayı geri almak için para arayışlarına girmişken çareyi televizyonda reklamını gördüğü 500 bin lira ödüllü ıssız ada yarışmasına katılır.