İtalya’nın sanayi bölgelerinden birinde yaşayan evli ve çocuklu Giuliana, ruhsal sorunlarını ilgisiz kocası Ugo’dan gizlemeye çalışır. Ugo’nun arkadaşı Corrado, Giuliana’nın kaygılarını anlar ve ikili arasında bir ilişki başlar. Ne var ki Giuliana’nın ruh sağlığı hızla kötüleşir.