Yusuf, işlemediği bir suç yüzünden dokuz yıl hapis yatmıştır. Geri döndüğünde ise, hapse girdiği sırada hamile olan eşinin evi terk ettiğini görür. Karlar altındaki kasabada bir yandan eşini ve çocuğunu ararken, bir yandan da başına gelen olayların izini sürmeye çalışır.