Brian De Palma imzalı Örtülü Gerçek, Venedik’te ödül aldı, ABD’de sert bir şekilde eleştirildi, siyasi çevrelerce reddedildi ve Cahiers du cinéma tarafından yılın en iyi filmi seçildi. Medyanın algıyı nasıl yönettiğine dair incelikli, kışkırtıcı ve derin gözlemleriyle eksiksiz bir De Palma filmi.