Artistik jimnastikte Rusya şampiyonu olan Nastya, antrenörüyle yaşadığı anlaşmazlık nedeniyle en sevdiği sporu bırakır. Zafersiz bir hayat hayal edemeyen kız, kadınların ragbi maçına gider. Aynı kulübün erkek takımında, bir zamanların boks ve karma dövüş sanatlarını bırakan Max antrenmanını görür.