Paulo, bir emlak komisyoncusunda çalışmaktadır. Günün birinde, bir daire arayan Nina çıkagelir. Paulot, bir anda dayanılmaz bir sevdayla tutulur ona. Nina, bir bulvar komedisinde hizmetçi rolü oynayan, Paris’e yeni gelmiş bir tiyatro oyuncusudur. Sevgilisi Fred’in evinde kalmaktadır.
Toksik ilişkiler yüzünden ışığı giderek sönen genç bir oyuncuyu canlandıran Juliette Binoche, ilk başrol performansıyla Cannes’a damgasını vurdu. Bu filmin ardından neredeyse bir efsaneye dönüşen delici bakışları, yansıttığı duygu ve kırılganlıkla bir yıldızın doğuşunu müjdeledi.