1984’te yasaklandı. 1987’de kısa bir süre için yasağı kalktı. Daha sonra 1988’de çabucak tekrar yasaklandı. En büyük Sovyet yönetmenlerinden biri olan Tengiz Abuladze’nin tartışmalı son filmi Rus diktatörlüğüyle ilgili oldukça komik bir alegori. 1987 Cannes Film Festivali’nde üç ödüle layık görüldü.