Londra’da kız kardeşi ile yaşayan Carol’un oldukça güzelliğinin ve sıradan yaşamının arkasında kimsenin bilmediği takıntılı tiksintileri saklıdır. Özellikle cinselliğe olan tiksintisi kız kardeşinin tatile çıktığı bir zamanda oldukça şiddetli ve şizofrenik bir görünüm kazanır.
Testere gibi uçlara sahip, koltuğunuzun kenarında oturmanıza neden olacak bir gerilim olan Polanski’nin gergin, içe işleyen, psikolojik korku filmi, başroldeki Catherine Deneuve’u sıkıntıda bırakıyor, köşeye sıkıştırıyor ve yenilikçi sahne düzeniyle çepeçevre sarıyor.