Retribution
A detective investigates a series of murders. A possible serial killer might be on a rampage, since they all are in the same vicinity and by the same method, but as the evidence points toward the detective as the prime suspect, a ghost in red follows him, and he begins to question his identity.
As bone-chilling as the atmospheric Cure, this haunting murder mystery from J-horror master Kiyoshi Kurosawa stars Koji Yakusho (Perfect Days) as yet another police detective tormented by uncanny forces. A nightmarish vision of Tokyo, whose dark waters are contaminated with loneliness and violence.