Jim Jarmusch ile Carter Logan’ın grubu SQÜRL, gerçeküstü eserleriyle tanınan Man Ray’in dört sessiz filmine müzik yapar. SQÜRL’ün büyüleyici melodileri eşliğinde Mantığa Dönüş (1923), Emak-Bakia (1926), Denizyıldızı (1929) ve Zar Kalesinin Gizemleri (1927), eşsiz bir esere dönüşür.
Avangart işleriyle tanınan sanatçı Man Ray, insanın bilinçaltına duyduğu hayranlıkla, gerçekliğin kurallarını yeniden tanımladığı dört kısa filme imza attı. Talihin ve rüya mantığının izinden giden bu sine-şiirler, Jim Jarmusch’un SQÜRL adlı grubunun müzikleriyle bir sinema hazinesine dönüşüyor.